Αεροπορικά Νέα

  • 0
Αεροπορικά Θεσσαλονίκη - Κοπεγχάγη

Αεροπορικά Θεσσαλονίκη – Κοπεγχάγη και το χειμώνα από τη SAS. Ενισχύει τις πτήσεις για Στοκχόλμη!

Αεροπορικά Θεσσαλονίκη – Κοπεγχάγη

Ευχάριστα νέα για την Θεσσαλονίκη, η οποία αποκτάει πρόσβαση στην Κοπεγχάγη όλο το χρόνο με Αεροπορικά Θεσσαλονίκη – Κοπεγχάγη. Όπως φαίνεται από το πτητικό πρόγραμμα της εταιρείας, εκτός από τις θερινές πτήσεις σε Κοπεγχάγη και Στοκχόλμη που φτάνουν και τις 6-7 την εβδομάδα την υψηλή σεζόν, για πρώτη φορά η SAS θα διατηρήσει το δρομολόγιο για Κοπεγχάγη και το χειμώνα, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει τις χειμερινές πτήσεις για Στοκχόλμη, από 1 σε 2 την εβδομάδα.

Αεροπορικά Θεσσαλονίκη – Στοκχόλμη

Η SAS θα πετάει για Στοκχόλμη το χειμώνα κάθε Τετάρτη και Σάββατο, με αναχώρηση την Τετάρτη στις 13:20 από Θεσσαλονίκη και στις 08:20 από Στοκχόλμη, ενώ το Σάββατο θα αναχωρεί στις 19:30 από Θεσσαλονίκη και στις 14:30 από Στοκχόλμη (ορισμένες μεμονωμένες πτήσεις το Σάββατο θα έχουν αναχώρηση στις 21:30). Το Θεσσαλονίκη-Κοπεγχάγη θα εκτελείται κάθε Σάββατο με αναχώρηση από Θεσσαλονίκη στις 2040, ενώ από Κοπεγχάγη θα αναχωρεί στις 16:00. Οι πτήσεις για Στοκχόλμη θα εκτελούνται με Β737-700/800 και για Κοπεγχάγη με Α-320.

H SAS προσφέρει 4 κατηγορίες νάυλων, την SAS Go light μόνο με χειραποσκευή 8 κιλών, την SAS Go με αποσκευή 23 κιλών και χειραποσκευή, και τις SAS Plus Saver και SAS Plus αντίστοιχες των προνομίων της Business. Στις 2 πρώτες αναψυκτικά και γεύματα είναι επί πληρωμή, στις άλλες δύο είναι δωρεάν. Σε όλες τις πτήσεις καφές και νερό προσφέρονται δωρεάν.

Πηγή: omorfataxidia.gr


  • 0
AEGEAN airlines: u0394u0399u0391u0393u03a9u039du0399u03a3u039cu039fu03a3 u03b1u03bdu03b1u03bdu03b5u03ceu03c3u03bfu03c5 u03bcu03b5 u03adu03bdu03b1 u03c4u03b1u03beu03afu03b4u03b9!

AEGEAN airlines: ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ανανεώσου με ένα ταξίδι!

Ανανεώσου με ένα ταξίδι

To ανανεωμένο aegeanair.com σου δίνει την ευκαιρία να κερδίσεις ένα ταξίδι για 2!

Στο site της AEGEAN airlines υπάρχουν διασκορπισμένα 6 κομμάτια μιας εικόνας. Ακολούθησε τα hints για να βρεις που κρύβονται. Κάθε φορά που θα βρίσκεις ένα νέο κομμάτι, θα πατάς πάνω του ολοκληρώνοντας βήμα-βήμα την εικόνα.

ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ!!!


  • 0
FEDHATTA: u03a6u03c4u03acu03bdu03b5u03b9 u03c0u03b9u03b1 u03bcu03b5 u03c4u03b7u03bd RYANAIR!

FEDHATTA: Φτάνει πια με την RYANAIR!

Με αφορμή τα δημοσιεύματα του Τύπου σχετικά με την αεροπορική εταιρεία Ryanair, και την διακοπή πτήσεων προς Ελληνικούς προορισμούς, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων (FEDHATTA), κ. Λύσανδρος Τσιλίδης δήλωσε:

«Τα δημοσιεύματα που κυκλοφορούν στον Τύπο και οι δηλώσεις του Εμπορικού Διευθυντή Ντέϊβιντ Ο’ Μπράιεν, είναι επιεικώς απαράδεκτα, προσβλητικά και εκβιαστικά.

 

Τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν θα πρέπει να δέχεται καμία χώρα και αγορά στον κόσμο από οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία της οποίας μοναδικός σκοπός είναι να εξασφαλίσει ίδια οφέλη για ευνοϊκότερο και μόνο για την ίδια, ανταγωνιστικό περιβάλλον.Επίσης θεωρώ απαράδεκτη και αναξιοπρεπή την αναφορά του εκπροσώπου της εταιρείας και το χαρακτηρισμό του στο πρόσωπο της ελληνίδας Υπουργού Τουρισμού αλλά και τις κατηγορίες του προς τους Υπουργούς Τουρισμού των προηγούμενων 2 ετών και μας είναι πολύ δύσκολο να δεχτούμε ότι ο οποιοσδήποτε Εμπορικός Διευθυντής εταιρείας, δεν θα σέβεται τους θεσμούς, δεν θα είναι ευγενής αλλά προσβλητικός και ειρωνικός.

 

Αντί να είναι ευγνώμονες για τη δραστηριοποίησή τους στη χώρα μας, έμμεσα υποβοηθούμενοι οικονομικά από Δήμους και Περιφέρειες αρκετά χρόνια τώρα ώστε να πραγματοποιούν προγράμματα πτήσεων που αποφέρουν στην εταιρεία τους κέρδη και ανάπτυξη, εκείνοι εκμεταλλεύονται ασύστολα τις συγκυρίες που προκύπτουν από οικονομικά και άλλα γεγονότα, εκβιάζοντας με μείωση πτήσεων, ουσιαστικά για να πετύχουν ακόμα ευνοϊκότερους εμπορικούς όρους.

Το πιο εξοργιστικό, είναι η αντισυνταγματική αναφορά στα δικαιώματα των εργαζομένων και τον τρόπο που θα διεκδικούν τα αιτήματά τους, ακόμα δε περισσότερο η αναφορά της εκχώρησης του ελέγχου του εναέριου χώρου σε γειτονικές χώρες. Το μόνο που δεν ζήτησε ακόμα είναι η εταιρεία να κυβερνά τη χώρα και να καθορίζει, ανάλογα με τα συμφέροντά της, πως θα νομοθετεί.»

Πηγή: gtp.gr

Δείτε το σχετικό άρθρο: Ryanair: Σταματάμε τις πτήσεις προς Ελλάδα…


  • 0
Ryanair: u03a3u03c4u03b1u03bcu03b1u03c4u03acu03bcu03b5 u03c4u03b9u03c2 u03c0u03c4u03aeu03c3u03b5u03b9u03c2 u03c0u03c1u03bfu03c2 u0395u03bbu03bbu03acu03b4u03b1u2026

Ryanair: Σταματάμε τις πτήσεις προς Ελλάδα…

Στην απόφαση να τερματίσει, κατά δύο μήνες νωρίτερα, το καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων στη χώρα μας «εξαναγκάζεται να προχωρήσει» η Ryanair, σύμφωνα με όσα λέει ο εμπορικός διευθυντής της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας χαμηλών ναύλων κ. Ντέιβιντ Ο’ Μπράιεν, μιλώντας στο «Βήμα της Κυριακής». Όπως εξηγεί, πρόκειται για μια απόφαση που ελήφθη μετά  την παραδειγματική αγνόηση των προτάσεων της εταιρείας, ήδη από τις αρχές του 2014, για αύξηση της επιβατικής κίνησης, διαχρονικά από τους αρμόδιους υπουργούς. «Εχουμε αποστείλει 25 επιστολές τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά έχουμε λάβει μόλις τρεις απαντήσεις, σε καμία όμως από αυτές δεν υπάρχει ανταπόκριση, θετική είτε αρνητική, στις προτάσεις μας».

Στις απαντήσεις δε αυτές η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού κυρία Ελενα Κουντουρά δήλωσε, σύμφωνα με τον κ. Ο’ Μπράιεν, ότι οι προτάσεις της Ryanair για αύξηση των επισκεπτών κατά 5 εκατ. σε ορίζοντα τριετίας «δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητές της». Ο κύβος για την εταιρεία ερρίφθη μετά και την επιστολή της 18ης Μαρτίου 2016, όπου αναφερόταν μάλιστα ότι η αρχή των ακυρώσεων θα γίνει από το νησί της Κω. Ουσιαστική απάντηση επί των «επιχειρηματικών», όπως τις χαρακτηρίζει, προτάσεων δεν υπήρξε. «Τακτική με την οποία η ελληνική αγορά χάνει οκτώ πτήσεις την ημέρα δύο μήνες νωρίτερα. Ισως επειδή η υπουργός ήταν πολύ απασχολημένη με την έκθεση στο Μαϊάμι».

Οι προτάσεις που έχει διατυπώσει η αεροπορική εταιρεία περιλαμβάνουν μειωμένα τέλη και φόρους κατά τους μήνες εκτός high season, με απαλλαγή των ναύλων για τα μικρά αεροδρόμια από το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων, που ανέρχεται σε 12 ευρώ ανά επιβάτη, καθώς και μείωσή του κατά 50% στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Εφόσον τα κίνητρα αυτά ισχύσουν για πέντε χρόνια, η Ryanair δεσμεύεται να φέρει επιπλέον 2 εκατ. επιβάτες στην Αθήνα και ακόμη 3,5 εκατ. στα περιφερειακά αεροδρόμια, εκ των οποίων τα 2 εκατ. στη χαμηλής ζήτησης περίοδο ως το 2018. Οπως λέει χαρακτηριστικά, «είναι καλύτερο να έχεις επιβάτες χωρίς φόρους, παρά φόρους χωρίς επιβάτες». Βολές στην υπουργό Τουρισμού ρίχνει ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair, αποκαλώντας τη μάλιστα «Μαρία Αντουανέτα της Ελλάδος», και για την έλλειψη προτάσεων για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στην οποία σημειώνεται ότι στοχεύει η ελληνική κυβέρνηση. «Μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση, το μόνο που ανακοίνωσε ήταν ένα πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού, το οποίο είναι εξαιρετικό για τους ωφελούμενους, όμως δεν είναι δυνατόν η στρατηγική για τον τουρισμό να περιορίζεται στην ανακύκλωση των χρημάτων των ελλήνων φορολογουμένων» σχολιάζει ο κ. Ο’ Μπράιεν. Εκτιμώντας ότι εκτός από τη Ryanair, πολλές αεροπορικές εταιρείες θα υπερσυγκεντρώσουν πτήσεις στο πικ της σεζόν, Ιούλιο και Αύγουστο, καθώς καμία δεν είναι διατεθειμένη να επενδύσει για δημιουργία ζήτησης εκεί όπου δεν υπάρχει, χωρίς πολύ χαμηλούς ναύλους, επισημαίνει τα εξής: «Αυτό λοιπόν που θα έπρεπε να κάνει η ελληνική κυβέρνηση, αντί να πουλάει για 1,23 δισ. ευρώ τα αεροδρόμια, ποσό που δεν σημαίνει κάτι στην οικονομική κατάσταση που είναι η χώρα, είναι να αρπάξει τη συνδεσιμότητα και τους επιβάτες από επιχειρήσεις όπως η Ryanair».

Οσον αφορά τα περιφερειακά αεροδρόμια, μία από τις προτάσεις της Ryanair ήταν η χρηματοδότηση μελέτης σχετικά με τη χωρητικότητά τους, δεδομένου ότι βασικό επιχείρημα της ιδιωτικοποίησης ήταν οι απαιτήσεις αυξημένης δυναμικότητας. «Οι Γερμανοί αυτό που θα κάνουν θα είναι να αυξήσουν τις υποδομές, οι οποίες εκτός υψηλής σεζόν θα είναι άδειες. Κατόπιν, ως μονοπώλιο, θα αυξήσουν τα τέλη των αεροδρομίων. Αυτοί θα καταστρέψουν τον τουρισμό των νησιών προσελκύοντας περισσότερους tour operators μόνο για δύο μήνες, ενώ αυτό που πραγματικά χρειάζονται τα νησιά είναι περισσότερους επιβάτες για περισσότερους μήνες» λέει ο κ. Ο’ Μπράιεν στο «Βήμα». Συγχρόνως, εκφράζει ανησυχίες για τη δημιουργία καρτέλ στις χρεώσεις των αεροδρομίων, δεδομένου ότι «η εταιρεία που αναλαμβάνει τα αεροδρόμια (εννοώντας τη Fraport) έχει ήδη δηλώσει ότι οι χρεώσεις θα είναι στα επίπεδα όλων των χωρών της Μεσογείου. Με λίγα λόγια, λέει ότι θα πρέπει να είναι υψηλότερες». Οπως σχολιάζει, τα αποτελέσματα του μονοπωλίου φαίνονται στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», από τα ακριβότερα αεροδρόμια της Ευρώπης. «Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία μας φέρνει στην Αθήνα 2,5 εκατ. επιβάτες, το αεροδρόμιο έχει 18 εκατ. επιβάτες, τη στιγμή που θα έπρεπε να έχει 30 εκατ., καθώς βρίσκεται στην καρδιά πολύ δημοφιλών τουριστικών προορισμών, ενώ το αεροδρόμιο του Δουβλίνου – πόλη μόλις 1 εκατ. κατοίκων – δέχεται 25 εκατ. επιβάτες». Η εξήγηση που δίνει ο κ. Ο’ Μπράιεν είναι ότι «έχει δοθεί στο μονοπώλιο μιας ιδιωτικής εταιρείας, όπου το κράτος φορολογεί 12 ευρώ/επιβάτη, με τα οποία χρηματοδοτεί και πάλι το αεροδρόμιο, χωρίς το ίδιο να κερδίζει κάτι». Συνοψίζοντας, ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair σχολιάζει ότι «είναι το λιγότερο ενοχλητικό να μην μπαίνουν στον κόπο οι αρμόδιοι να στείλουν μια απάντηση επί των προτάσεών μας, όταν για εφέτος η εταιρεία μας αντιπροσωπεύει ποσοστό 41% της αύξησης της επιβατικής κίνησης της Ελλάδας για το πρώτο εξάμηνο». Απάντηση που αν είναι αρνητική «θα εξηγεί σε εμάς τους λόγους και στην ελληνική κοινωνία γιατί αρνούνται συνολικά 10 εκατ. επιβάτες τα επόμενα τρία χρόνια» καταλήγει, αφήνοντας αιχμή ότι μοιάζουν μάλλον φοβισμένοι ότι θα προσβάλουν τους εταιρικούς τους φίλους.

«Αλλο απεργία, άλλο κλειστοί ουρανοί» Επιθυμώντας να ξεκαθαρίσει την παρανόηση, όπως λέει, σχετικά με την καμπάνια κατά των απεργιών των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, ο κ. Ο’ Μπράιεν εξηγεί στο «Βήμα» ότι «δεν αφορά την απαγόρευση οποιασδήποτε διεκδίκησης εκ μέρους των εργαζομένων». Θέση όμως της εταιρείας είναι ότι οι εργαζόμενοι μπορούν να προωθούν τα αιτήματά τους μέσω διαμεσολάβησης ή δεσμευτικής διαιτησίας που δεν συνεπάγονται «κλειστούς ουρανούς» στην Ευρώπη. Εναλλακτικά, προτείνεται να αναλαμβάνουν τον έλεγχο οι υπηρεσίες γειτονικών χωρών στη διάρκεια των απεργιακών κινητοποιήσεων.

Πρωτοβουλία που ξεκίνησε με τις απεργίες στη Γαλλία, όπου από το 2009 οι ΕΕΚ έχουν απεργήσει 43 ημέρες, με αποτέλεσμα σε ένα μόνο απεργιακό διήμερο να μπει «φρένο» σε πάνω από 3.600 πτήσεις ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών και σε 500.000 επιβάτες. Πηγή: money-tourism


  • 0

06-07.04 Ακυρώσεις και τροποποιήσεις πτήσεων της AEGEAN και της Olympic Air

Ακυρώσεις και τροποποιήσεις πτήσεων της AEGEAN και της Olympic Air την Τετάρτη 6 και την Πέμπτη 7 Απριλίου 2016 λόγω της συμμετοχής των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, της ΟΣΥΠΑ καθώς και του Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων Τηλεπικοινωνιακών Υπαλλήλων ΥΠΑ, στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ.

Λόγω της συμμετοχής των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, της ΟΣΥΠΑ καθώς και του Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων Τηλεπικοινωνιακών Υπαλλήλων ΥΠΑ, στην 24ωρη απεργία που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ, η AEGEAN και η Olympic Air αναγκάζονται να ακυρώσουν και να τροποποιήσουν τις πτήσεις τους την Τετάρτη 6 και την Πέμπτη 7 Απριλίου 2016, ως κάτωθι:

Ακυρώνονται οι κάτωθι πτήσεις της AEGEAN στις 6 Απριλίου 2016:

Α3 948 Αθήνα – Τεχεράνη
Α3 949 Τεχεράνη – Αθήνα
Α3 930 Αθήνα – Κάιρο
Α3 940 Αθήνα – Αμμάν
Α3 928 Αθήνα – Τελ Αβίβ
Α3 936 Αθήνα – Βηρυτός
Α3 932 Αθήνα – Γιερεβάν

Παράλληλα, στις 6 Απριλίου 2016 η AEGEAN και η Olympic Air αναγκάζονται να τροποποιήσουν την ώρα αναχώρησης στις κάτωθι πτήσεις που επηρεάζονται από την 24ωρη απεργία, ως εξής:

Α3 608 Αθήνα – Λονδίνο, Αναχώρηση από Αθήνα στις 14:25 αντί στις 19:10
A3 609 Λονδίνο – Αθήνα, Αναχώρηση από Λονδίνο στις 17:30 αντί στις 22:15
A3 614 Αθήνα – Παρίσι, Αναχώρηση από Αθήνα στις 15:50 αντί στις 17:25
A3 615 Παρίσι – Αθήνα, Αναχώρηση από Παρίσι στις 19:00 αντί στις 20:35
A3 510 Θεσσαλονίκη – Στουτγάρδη, Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη στις 16:30 αντί στις 17:30
A3 511 Στουτγάρδη – Θεσσαλονίκη, Αναχώρηση από Στουτγάρδη στις 18:50 αντί στις 19:50
A3 510 Αθήνα – Θεσσαλονίκη, Αναχώρηση από Αθήνα στις 15:00 αντί στις 16:00
A3 511 Θεσσαλονίκη – Αθήνα, Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη στις 22:55 αντί στις 23:55
ΟΑ 148 Αθήνα – Αλεξανδρούπολη, Αναχώρηση από Αθήνα στις 21:15 αντί στις 22:00
ΟΑ 149 Αλεξανδρούπολη – Αθήνα, Αναχώρηση από Αλεξανδρούπολη στις 22:45 αντί στις 23:30

Στις 7 Απριλίου 2016 ακυρώνονται όλες οι πτήσεις του δικτύου της AEGEAN και της Olympic Air εκτός από 7 σκέλη πτήσεων εξωτερικού που θα πραγματοποιηθούν κανονικά καθώς και 2 σκελών πτήσεων εξωτερικού που θα τροποποιηθεί η ώρα αναχώρησής τους.

Στις 7 Απριλίου 2016 θα πραγματοποιηθούν κανονικά οι κάτωθι πτήσεις:

Α3 749 Τελ Αβίβ – Λάρνακα
Α3 756 Λάρνακα – Τελ Αβίβ
Α3 757 Τελ Αβίβ – Λάρνακα
Α3 772 Λάρνακα – Λονδίνο
Α3 773 Λονδίνο – Λάρνακα
Α3 770 Λάρνακα – Παρίσι
Α3 771 Παρίσι – Λάρνακα

Στις 7 Απριλίου 2016 θα τροποποιηθεί η ώρα αναχώρησης στις κάτωθι πτήσεις:

A3 946 Αθήνα – Τζέντα, Αναχώρηση από Αθήνα στις 00:05 (8 Απριλίου) αντί στις 23:10 (7 Απριλίου)
Α3 998 Αθήνα – Σμύρνη, Αναχώρηση από Αθήνα στις 00:05 (8 Απριλίου) αντί στις 23:30 (7 Απριλίου)

Επιπλέον, στις 8 Απριλίου 2016 θα τροποποιηθεί η ώρα αναχώρησης σε 1 σκέλος πτήσης εξωτερικού της AEGEAN, ως εξής:

A3 947 Τζέντα – Αθήνα, Αναχώρηση από Τζέντα στις 04:40 αντί στις 03:45

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούνται οι επιβάτες όπως επισκέπτονται το site της AEGEAN www.aegeanair.com και της Olympic Air www.olympicair.com ή καλούν στα κάτωθι τηλέφωνα:

Για την AEGEAN:
801 1120000 (από σταθερό), 210 6261000 (από κινητό)

Για την Olympic Air:
801 801 0101 (από σταθερό), 210 3550500 (από κινητό)


  • 0

Qatar Airways: Διαγωνισμός ΕΚΠΛΗΞΗ με δώρο 2 εισιτήρια!

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ της Qatar Airways με δώρο 2 εισιτήρια μετ’ επιστροφής από Αθήνα σε προορισμό επιλογής σας!

 

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη διαθέσιμη φόρμα μέχρι τις 23/03 και ο τυχερός νικητής θα κληρωθεί στις 24/03!

 

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!


ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Αναζήτηση Άρθρων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

airbnb

Κέντρο, Μεγάλο & Φωτεινό Σπίτι 80τμ, Internet, A/C

Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
> Άνετο διαμέρισμα στο ιστορικό κέντρο της πόλης > Άμεση πρόσβαση σε λεωφορεία και ταξί > Στάθμευση δωρεάν στους δρόμους κοντά στο κτίριο > Μόλις 5 'μακριά από το γνωστό σημείο συνάντησης «Καμάρα»,...